Monday, August 17, 2009

Tahi berterbangan

"Gua berbulu betul dengan tukang kebun tu. Macam James bond pulak,asyik menyibuk buat laporan kat warden pot tempat gua ponteng kelas petang". Amacam kita ajar sikit, cadang gua kat member.Member gua setuju, tpi gua cakap tunggu masa dia mesin rumput.
Gua ajak member yang nak melabur mas gerek,sila masukkan dalam plastik hitam. gua sudah ukur laluan tukang kebun tu lalu meletakkan 3 bungkus jerangkap samar di rumput.
Greeennng! bunyi mesin rumput tu.Apabila terkena je kat plastik jerangkap samar yang gua letakkan maka berterbanganlah tahi gua dan rakan2 seumpama bom berangkai.
Cisss! Kurang ajar"jerit tukang kebun. Alamak,gua ingat sikit2 jer rupanya dari kaki sampai ke badan bom berangkai tu meletup. Sian juga beb. Semenjak tu,tukang kebun sekolah gua fobia nak mesin rumput pada plastik berwarna hitam. tapi gua dah minta ampun kat dia masa raya.(osama)

No comments:

Post a Comment